young-clas-award

YOUNG CLASSICAL TALENT AWARD

De Young Classical Talent Award staat dit jaar voor de zesde keer in Concertzaal Tilburg en wij mogen er getuigen van zijn! Een evenement dat is uitgegroeid tot iets waar ook wij naar uitkijken: dit is voor de vijfde keer dat het in ons programma is opgenomen.

Het is om versteld van te staan hoeveel steengoede, leuke en enthousiaste jonge musici onze stad telt. Samen met het orkest van Kamerata Zuid zorgen ze voor een gevarieerde en dynamische concertavond van hoog niveau.

De jaarlijks terugkerende muzikale talentenjacht wordt georganiseerd in samenwerking met alle middelbare scholen uit Tilburg. Zij vaardigen een muzikaal talent af die de unieke kans krijgt om onder begeleiding van een professioneel orkest een muziekstuk te zingen of te spelen voor een vakjury. De winnaar wint de award én een masterclass in zijn of haar discipline.

In de speciaal voor ons gecreëerde ontmoetingsplek bij de grote bar in de foyer kunnen we de avond nog eens gezellig samen doornemen.

Datum                       donderdag 14 april

Tijd                           19:30 uur