jeroen-dupont 2

KOFFIECONCERT

Door bijzondere omstandigheden dit seizoen een ‘eigen’ concert in “Ons Koningsoord”. De solist die we hiervoor hebben kunnen contracteren is Jeroen Dupont (1987). Hij studeerde bij Herman Krebbers en Vera Beths in Den Haag en in Parijs aan het Conservatoire National Supérieur de Musique. Jeroen won o.a. de eerste prijs bij het Nationaal Vioolconcours “Oscar Back” (2007).

Hij bespeelt een viool, gebouwd in 1714 door Giovanni Battista Grancino, die hem in bruikleen is gegeven door het Nationaal Muziekinstrumenten Fonds.

Het gevarieerde programma voor deze middag bestaat uit werken van Bach, Paganini, Ysaÿe en misschien een modern werk of eventueel een eigen compositie of arrangement van een bestaand werk. Een toelichting op het programma krijgt u vooraf toegezonden.

Zó mooi …  is klassiek!

"Concert in Il Giardino delle rose, Florence"

Datum                       zondag 26 september

Tijd                            12:30 – 13:30 uur