hoedjes

Lezing/presentatie onder-water-beelden

door de heer Peter van Rodijnen en mevrouw Klaudie Bartelink

woensdagavond 6 november 2019

19:30 - 21:10 uur, plus een halfuurtje “nazit”

Plaats

Ons Koningsoord, Trappistinnentuin 77, B-E

leden € 7,50; niet-leden € 9,50;

toegangsprijs is incl. koffie/thee.

Interessant voor fotograferende zonen, duikende dochters e.a.

Contactpersoon

Marij van Spreeuwel

e-mail marij@kvgberkelenschot.nl

Afmelden

netietivitca.[antispam].@kvgberkelenschot.nl

"Een foto zegt meer dan duizend woorden". Als dit ergens geldt is het wel voor de onderwaterwereld. Een wereld waarin wij te gast mogen zijn en worden ondergedompeld in een compleet ander ecosysteem. Ofschoon het niet voor iedereen mogelijk is om deze fantastische wereld te betreden, zijn er gelukkig mensen wiens missie het is deze prachtige onderwaterwereld voor het brede publiek zichtbaar te maken. Peter van Rodijnen en Klaudie Bartelink zijn twee van die mensen. Zij zijn verhalenvertellers van de onderwaterwereld en willen dit aan iedereen laten zien. Niet alleen tonen ze aan hoe prachtig en divers de onderwaternatuur is, maar ze weten ook met veel emotie de gevolgen van menselijke vervuiling van de oceanen in beeld te brengen.

Met hun bedrijf Dutch Maritime Productions werkten ze mee aan de mooiste onderwaterfilms en documentaires. Hun beelden zijn onder andere te zien in Holland Natuur in de Delta, De Wilde Stad maar ook bij SEA Life Scheveningen, Diergaarde Blijdorp, het Wereld Natuur Fonds en Stichting de Noordzee. Vanavond nemen Peter en Klaudie ons mee in de onderwaterwereld met hun prachtige filmbeelden en zullen ze meer vertellen over de unieke en bijzondere waarde van de oceanen en onze Nederlandse Noordzee.

Zie ook hun website: https://www.dutchmaritimeproductions.com

onderwaterbeelden-van-peter-van-rodijnen-en-klaudie-bartelink