YOUNG CLASSICAL TALENT AWARD

young-classical-talent-awardKamerata Zuid

Ook dit voorjaar staat deze “top-activiteit” weer op ons programma: Young Classical Talent Award, een dynamische concertavond met jonge toptalenten.

Het concept is bij velen van ons bekend. De jaarlijks terugkerende muzikale talentenjacht wordt georganiseerd in samenwerking met alle middelbare scholen uit Tilburg. Zij vaardigen een muzikaal talent af die de unieke kans krijgt om onder begeleiding van een professioneel orkest (Kamerata Zuid o.l.v. Frank Adams) een muziekstuk te zingen of te spelen. De kandidaten spelen voor een vakjury, de winnaar wint de award én een masterclass in zijn of haar discipline.

Na afloop kunnen we samen (in de speciaal voor ons gecreëerde ontmoetingsplek bij de grote bar in de foyer) met een glaasje en een hapje napraten over wat ongetwijfeld weer een fantastische avond is geweest. Hier wilt u vast weer bij zijn: van harte uitgenodigd.

Voor deze activiteit is een maximum van 40 deelnemers.

Datum donderdagavond 18 april
Tijd 19:30 uur
Plaats Concertzaal
L. Bouwmeesterplein 1, Tilburg