S.M.E.T. KAMERMUZIEK

s-m-e-t-kamermuziek

Met veel plezier worden we al een aantal jaren ontvangen in het Cenakel om een concert bij te wonen. De organisatie slaagt er steeds in om vermaarde musici te contracteren, zoals nu het Vespucci Quartet (2009), met Lisanne Soeterbroek, viool, Marieke Kosters, viool, Stephanie Steiner, altviool en Douw Fonda, cello. Het kwartet speelde op festivals als het Grachtenfestival Amsterdam, Grachtenfestival aan de Maas, Internationaal Kamermuziek Festival Utrecht en Kamermuziekfestival Hoorn. Ze waren live op de radio te beluisteren bij programma’s als Opium, Diskotabel en Spiegelzaal.

Het programma bestaat uit werken van Jean Sibelius, Leoš Janáček en Rebecca Clarke.
Samen kunnen we gaan genieten van een mooi concert, te beluisteren in de kloosterkapel met een prachtige akoestiek.

Datum zondagmiddag 4 februari
Plaats Het Cenakel
Cenakel 1, Tilburg
Vervoer op eigen gelegenheid; bij samen rijden wordt een bijdrage verwacht