HUISCONCERT:
JAN-WILLEM ROZENBOOM SPEELT
BACH'S GOLDBERGVARIATIES

huisconcert-jan-willem-rozenboom-speelt-bachs-goldbergvariaties

Jan-Willem Rozenboom zal speciaal voor ons KVG Berkel-Enschot e.o. op zondagochtend 8 december een huisconcert geven bij Els Gubbels thuis in Oisterwijk.
Els is een oud-collega van mij (Ria Miedema) en heeft thuis een prachtige vleugel staan die gebouwd is door de firma Berdux uit München in de Art Nouveau periode. Deze is nu 117 jaar oud.

Meesterpianist Jan-Willem Rozenboom zal voor ons een aantal stukken spelen uit Bach’s Goldbergvariaties en hierbij een toelichting geven.
Jan-Willem is cum laude afgestudeerd aan het Brabants Conservatorium en heeft daarna zijn masterstudie voltooid bij Rian de Waal. Hij heeft al meerdere klassieke cd’s uitgegeven (Bach, Schubert) en klassieke concerten gegeven in diverse concertzalen in Nederland. Het leverde hem lovende kritieken en uitverkochte zalen op.

Bij het grote publiek is Jan-Willem vooral bekend als vaste pianist, componist en producer van Guus Meeuwis. Ze kennen elkaar uit hun studententijd en hebben samen o.a "Brabant", "Toen ik je zag" en "Tranen gelachen" geschreven.
Zelf zegt hij hierover: “Ik begeef me in twee werelden die ogenschijnlijk ver uit elkaar liggen maar toch veel met elkaar gemeen hebben wat betreft interpretatie, melodie, harmonie en samenspel”.

Datum zondagochtend 8 december
Plaats Mevrouw Els Gubbels
Tilburgseweg 38
5061 CD Oisterwijk