EXCURSIE COR UNUM CERAMICS

excursie-cor-unum-ceramics-1

Cor Unum is één van de weinige Nederlandse Keramische productiehuizen dat in samenwerking met eigentijds ontwerptalent nieuw keramisch design ontwikkelt en produceert. Producten uit de Cor Unum collectie worden gemaakt in beperkte oplage en wereldwijd verkocht. Het museum of Modern Art in New York, Tools in Parijs en Trico in Tokyo zijn klanten van Cor Unum.

Cor Unum – letterlijk één van hart – wordt gedragen door velen: door ambassadeurs en studenten, door ontwerpers en vrijwilligers, door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en professionals. Allen delen één gemeenschappelijk ideaal: iedereen verdient een plaats, iedereen heeft talent en iedereen kan bijdragen de wereld iets mooier te maken. Dat is het verhaal van Cor Unum.

Informatie betreft vervoer met OV:
Wanneer u met de trein komt kunt u gebruik maken van de gratis Hop-on Hop-off stadsbusjes. Op dinsdagmiddag iedere 30 minuten, er zijn 8 zitplaatsen beschikbaar. Vanuit het station loopt u richting centrum over het trottoir. Vrij snel aan uw linkerhand staat een blauwe bank op het stationsplein. Dit is de startplaats van de “Blauwe Engelen”. De enige vaste stopplaats. De bus rijdt via de Vughterstraat. Graag bij de chauffeur aangeven dat u bij Cor Unum wilt uitstappen.

Datum dinsdagmiddag 24 september
Plaats Stichting Cor Unum Keramiek
Vughterstraat 270
5211 GR Den Bosch